divendres, 5 de setembre del 2008

El nom de la nostra descendència

Com alguns ja sabreu, la Montse i jo estem esperant un fill (o filla, ja que encara no sabem què és).
De fet, queda bastant per a que neixi.

El "problema" que tenim és que no sabem quin nom posar-li. Volem que no sigui un nom repetit (que ningú de la família més "propera" el tingui) i que sigui, preferentment, curt (a mi m'agradaria monosil·làbic).

És per això que poso aquesta nota al blog, ja que estaria bé rebre suggerències sobre possibles noms.
D'aquí un temps, agafaré els que més ens agradin (de nen o nena, segons sigui) i faré una enquesta, aviam si entre tots trobem el nom perfecte.

De manera que... siusplau, fes la teva suggerència (la pots deixar com a comentari del missatge).

Gràcies per avançat a tots aquells que participin en la tria del nom!
:-D

5 comentaris:

May ha dit...

Hola!!
Primer de tot, felicitats!!
Sembla que sere la primera en deixar un nom.. Crec que Noah seria un de molt bonic..

Oscar Perez ha dit...

Gràcies delirio.
Sí, realment és un nom bonic.
:-)

Ricard Pérez del Campo ha dit...

Hola!

Mira a mi alguns noms que m'agraden, tot i no ser monosíl·labs, són:

Sergi, David i Mònica

Unknown ha dit...

hola i enhorabona per estar en estat de bona nova...... cuñññññññññññññññaaaaaaaaaaaaaaoooooooooooooosssssssssssss jo també vull proposar algun nom.
Garrotxi: Lluc Tura
Català: Jordi Lluna
Altres: Pau Mar
Ferriol Nura
August Peronella
Arnau Angustias

Espero que la meva humil aportació faciliti la vostra tasca de posar el nom al vostre fill/a, la qual és una decisió que pot marcar el futur personal i laboral del vostre infant i per favor que no es digui baix cap concepte Dani, només faltaria que sortís com jo us imagineu............. quin martiri....... mira tu un altre nom Martí o Martírios, jejejeje en fi, salut i paciencia que es veu que aquestes coses ploren tota la nit una abraçada des d'olot
DDC

Joan Martin ha dit...

Jo això d'aportar noms hem fa molt de respecte però sobretot vull donar-vos la enhorabona i desitjar-vos MOLTES FELICITATS!!!
Una abraçada a tots dos.